В какие сроки возвращают акк

ADV52
  • Сегодня подрезали запасной аккаунт с дотой. Написал в ТП. Из доказательств отправил скриншоты гифта, который пришёл на E-mail


    Вернут ли аккаунт и в какие сроки?
  • Если ты не решил развести и дал нормальные данные  ,то они за 4 дня тебе его вернут, но если они решат что ты мошенник  , то нет.
  • Автор темы
    Kecherfreem сказал(а):

    Если ты не решил развести и дал нормальные данные  ,то они за 4 дня тебе его вернут, но если они решат что ты мошенник  , то нет.
    Нажмите, чтобы раскрыть...

    Я данные дал. Все, что мог. Что ещё в принципе можно дать и как будет вернут акк?
  • Они тебе все скажут . просто выполняй что они требуют.
  • 1-3 дня
  • мне через неделю вернули
  • Автор темы
    Отпишу как вернут
  • ADV52 сказал(а):

    Отпишу как вернут
    Нажмите, чтобы раскрыть...
    https://dota2.ru/forum/topic/9687-faqkak-vernut-svoi-loginparol-v-steam-posle-utrati/page__view__findpost__p__185520
  • Автор темы
    У меня иная ситуация. Мне прислали 2 инвайта и мне. Я зарегал акк, чтобы 2 друга играли.  Потом с забрал этот акк ( сменил пасс и т.д. ). Вскоре этот акк украли. Могу ли я его вернуть? Ведь у меня нету ключа самого. Просто сообщение с гифтом.
  • ADV52 сказал(а):

    У меня иная ситуация. Мне прислали 2 инвайта и мне. Я зарегал акк, чтобы 2 друга играли.  Потом с забрал этот акк ( сменил пасс и т.д. ). Вскоре этот акк украли. Могу ли я его вернуть? Ведь у меня нету ключа самого. Просто сообщение с гифтом.
    Нажмите, чтобы раскрыть...
    скрин гифта отправишь вместо ключа и все
    или через 1 часть пробуй если почту не сменили
  • Автор темы
    ШТАКЕТ сказал(а):

    скрин гифта отправишь вместо ключа и все
    или через 1 часть пробуй если почту не сменили
    Нажмите, чтобы раскрыть...

    Спойлер: 'Сменили. Скрин гифта отправил. Даже 2. Вот ответ
    Hello, Thank you for contacting Steam Support. In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s). If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, expiration date, and last four digits of the card used with the order(s). If you purchased software through Steam through PayPal, please provide the PayPal account holder billing information (name and address) and the PayPal Invoice ID. The Invoice ID will be 16-18 digits long and comprised of only numbers. It may be listed as the Order Description Number. If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number 5888-RUDB-3109 on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy. If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link: URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601 Example scans: http://support.steampowered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey1.jpg http://support.steampowered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey2.jpg After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue.


    Сменили. Скрин гифта отправил. Даже 2. Вот ответ
  • ADV52 сказал(а):

    Спойлер: 'Сменили. Скрин гифта отправил. Даже 2. Вот ответ
    Hello, Thank you for contacting Steam Support. In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s). If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, expiration date, and last four digits of the card used with the order(s). If you purchased software through Steam through PayPal, please provide the PayPal account holder billing information (name and address) and the PayPal Invoice ID. The Invoice ID will be 16-18 digits long and comprised of only numbers. It may be listed as the Order Description Number. If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number 5888-RUDB-3109 on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy. If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link: URL:
    Example scans:


    After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue.


    Сменили. Скрин гифта отправил. Даже 2. Вот ответ
    Нажмите, чтобы раскрыть...
    ну вот пошел прогресс, теперь читай мой гайд 2 часть и все получится
  • Автор темы
    А что вот с
    Спойлер: 'эти делать'
    It appears as though the account may have been hijacked by another user. Please follow the link below and take the prescribed steps to ensure the security of the account in the future: TITLE: Account Security Recommendations URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1266-OAFV-8478
  • Автор темы
    Закройте тему
  • незакрывается чото =(

    акк вернул?
Кто смотрит тему (Пользователи: 0, Гости: 0)